Något jag behöver förbättra

Mina händer, armbågar och sitsen är mina svagheter som jag försöker att jobba på just nu. Mina händer ligger ner och då står armbågarna rakt ut. Men när jag vrider om händerna kommer armbågarna automatiskt på rätt plats, så det är de jag försöker tänka på. Sen sitter jag ganska krokigt, som en banan. Men det har blivit mycket bättre sen jag börjarde på gym men det behövs fortfarande mer träning. 
Jag tycker det är viktigt att se sina svagheter och utveckla sig, men det är också väldigt viktigt att kunna se vad man gör bra. Då ger du dig själv motivation till att utveckla dina svagheter. Det låter hur enkelt som helst när man skriver det såhär, men det är ju väldigt mycket svårare i verkligheten. 
På denhär bilden ser man det tydligt, mina arbågar utåt och mina händer felvinklade. Även att jag inte är specillt rak i ryggen.

Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du (Inez) inte visa upp bilder när du rider dressyr och sanna hoppar?

2011-06-12 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0