Markarbete i hagen

Sanna var med mig till stallet idag och ännu en gång fick jag visa upp min stjärna! Hade tänkt rida dressyr men när jag skulle sadla insåg jag att jag hade dressyrsadeln hemma, haha. Så till dig som ville ha dressyr bilder så ska jag försöka fixa det nästa vecka. 

I alla fall så var han ganska slö i början, men då tog jag ett spö i handen och då blev han mera framåt. Jag tyckte att han var super avslappnad och fin. Han hängde sig inte alls lika mycket i innertygeln! Men sedan när jag gjorde lite övergångar och halter så blev han lite smågrinig, jag tror att han har lite träningsvärk så då travade jag av honom! Jag red ungefär i 1 timme och eftersom Sanna var med så blev det massa bilder som jag lägger upp senare!  

Imorgon står det egentligen hoppning på schemat men igår anmälde jag mig till en tävling i Älvdalen på Söndag så jag tror att jag tänker rida ut honom imorgon och skritta ut en långtur på Lördag!

Smakprov, nu ska vi åka till Eucalyptus!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0