Gått ut grundskolan!

Nu har jag gått ur grundskolan, känns helt sinnersjukt! Om en och en halv timme har vi avslutningsfest som håller på hela kvällen och fram till klockan 2, så jag har ingen tid att blogga.
Som tur va hade ju Fredrik skrivit in vilodag i dag så behövde inte klämma in någon ridning. Men jag har precis varit i stallet och gått en sväng med honom runt Byn. Fick förresten en fråga om vart jag har honom och kan säga att jag inte har honom på klubben, men nära. Sen var det också någon som ville att jag skulle göra ett inlägg om när jag rider dressyr och när Sanna hoppar. Jag har ju bara markarbetes bilder på Chivas men jag kan fixa bilder på Torsdag och ett inlägg då.

Fixar ett tidsinställt med lite bilder som Patricia käppte som kommer upp ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0