Tävling i Insjön

Dag 1, lokal LA:1 : Startade kl 18.07, sjukt skönt! Jag fick sovmorgon och behövde inte stressa i stallet. På framridningen kändes han lite spänd och han saknade lite energi pga värmen. Inne på banan var det likadant, han blev lite öppen i formen någon gång men vi gjorde inga missar. Jag är ganska nöjd med den ritten, fick en 8:a på ryggningen! Vi fick 65,0%, på det kom vi 4:a men det var endast två placerade.

Dag 2, regional LA:1 : Jag gick upp kl 5 eftersom jag startade bland dom första. Han kändes super fin på framridningen!! Han hade lite mer energi denna dag då det regnade och var ganska kallt. Inne på banan så blev han något spänd, men vi gjorde inga större missar. Vi fick 64,21%! Det var endast tre starter, men det var två superfina ponnyer med, jag kom 2:a! Är särskillt nöjd med att jag fick 8:or på förvända galoppen! :D




OCH ETT STORT GRATTIS TILL INEZ SOM KOM 3:A I DEBUTEN PÅ 120! :D

Kommentarer
Postat av: nikkan

Måste bara säga att han har blivit riktigt snygg sen jag såg honom sist sanna, riktigt bra jobb!!! :)

2011-07-11 @ 18:07:43
Postat av: maria

du har gjort sånt himla bra jobb med honom sanna, du är riktigt duktig och kan gå hur långt som helst! :)

2011-07-11 @ 23:11:54
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0