Förlåt osv

Har varit fullt up i 2 veckor nu med läger och tävlingar eftersom det var 2 dagar häst och sen fick jag lov att hjälpa till 2 dagar på ponny. Lägret var super och tävlingarna var super!
Jag och Chivas 0:ade grunden i Derbyt, 16 hinder 19 språng, våran debut i 120 efter bara 1 månad tillsammans. Om hoppningen började bra med 3 fina språng, 4 var en trippel som vi kom lite tokit på men klarade efter det var det en kombination som jag svängde aldelles för snäft på och satte Chivas helt i skiten. Snäll som han är hoppar han men river båda hindren. Innan sista hindret stötte jag i en infångare och tappade tygeln, så jag hoppade utan på sista, helt otroligt så klarar vi det ändå, haha! ;)
Fick vara med i tidningen också, väldigt kul! Domhär bilderna fick jag av Jörgen Wåger från Dalarnas tidningar:
Imorgon åker jag till Halmstad så Chivas kommer få vila ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0