Dagens ridpass

Idag red jag ett pass på ridbanan. Började med att skritta runt byn 15 minuter, sedan värmde jag upp på banan 15 minuter i en låg form. Sedan blev det galopparbete i en högre form. Red bla förvänd galopp och tränade på enkla byten. Travade av honom i en lång och låg form, han kändes jätte fin! Efteråt så linimentade jag och stretchade honom.

Min sits var verkligen jätte dålig idag, kände mig svag och "vinglig". Det har blivit lite dåligt med styrketräning den senaste tiden eftersom det kommit saker emellan och allt. Men ska försöka styrketräna på gymmet minst 4 gånger i veckan ett tag framöver!


Kommentarer
Postat av: camilla

kan inte du skriva lite om hur du linimentar? o stretschar o varför, med vad för liniment osv:) gärna ta bilder;)

superblogg!

2011-07-04 @ 00:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0