Turn around and I'm back in the game, even better than the old me

Tillbaka på skolan efter 2 veckor i Landskrona, Dösjebro på stall Linell, vi har haft två roliga veckor men jag var helt slut varje kväll, haha. Om ni är nyfikna så finns deras facebook sida här! Dom har en hel del fina hästar om man säger så och på gården just nu fick vi det till runt 60. Dom hade 6 föl och sen ett 20 tal 1-2-3 åringar.
Dom har alltså ganska mycket avel och har fött upp en del mycket fina och meriterade hopphästar, varav en som jag red Panthalassa som går 155 just nu och är 10 år. Sen Roffes, Kiara la silla som han red i globen förra helgen. Sen 2 stycken 6 åringar som dom också har kvar som gått unghäst-vm som både 5 och 6 åringar. Fler också givetvis, men jag ska inte skriva ihjäl mig nu! ;)
Jag red 3 stycken hästar och vill ni se dom kan ni gå in och söka på stall Linell på youtube, så hittar ni Panthalassa och Pointen! 

Dessutom hade vi storm i några dagar också, upp emot 30 m/s blåste det och strömavbrott hade vi också, uch! Såhär såg garageporten ut efteråt, haha.

ska försöka uppdatera här lite oftare, kanske ska försöka dra med Sanna igen så det blir lite roligare ;) eller vad säger ni?!

Kommentarer
Postat av: patricia

sv: Det blir lite svårt att rida ute när man har en häst som kastar sig två meter upp i luften om det blåser till, bara det blåser lite! Är glad att jag inte är där nere kan jag säga ;)

2011-12-03 @ 21:33:22
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0