Jag blir galen!

Jag beställde en Pikeur Diana kavaj från Helsingborg Equestrian and Pet (HEPSHOP) för två månader sedan. Och först fanns den inte i lager så då skulle dom skicka den från typ Holland och det tog ju någon vecka. När dom hade fått den så tvekade jag om jag ville ha den men hörde av mig efter någon vecka och sa att vi skulle sätta in pengar samma dag vilket vi gjorde. Och detta var två veckor innan tävlingen i Falun men jag fick den såklart inte innan tävlingen som jag hade hoppats på. Så idag fick jag lov att höra av mig om dom ens hade skickat den men då hade dom tydligen missat att vi satt in pengar och det var liksom 3 veckor sedan! Så nu skulle dom skicka den imorgon och jag hinner säkert inte få den innan tävlingen på söndag, trist.




Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

Jag har också haft lite problem med dom! Det tog jäääättelång tid innan vi fick tillbaka pengarna för min stövlar som jag köpte där.

Men dom är otroligt trevliga när man pratar med dom! :)

2011-04-12 @ 13:03:28
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0