Hemma, resultat

Nu har jag äntligen kommit hem och vi ska ut och springa snart förhoppningsvis. Har tyvärr inte blivit någon träning i helgen! :( Har varit på väg flera gånger men fått komplikationer. I fredags var jag alltså iväg till Orsa och startade Svarten, han gick 0a i LD, han var pigg och glad! Men i LC så var han lite grinig och när jag skänklade på honom sparkade han bakut, då tar det nästan stopp för honom för han sparkar så högt så det tog slut på fart! Han stannade alltså ut sig, men det var verkligen helt onödigt och jag kommer att träna situationer när han sparkar bakut så han lägger av med det, då kommer den lilla rackaren vara duktig på tävligsbanorna :) han blir verkligen en helt annan häst på tävling, men i LC gjorde jag honom sur!
bild i repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0