Föreläsning

Jag, mamma och Inez åkte till Falun idag på eftermiddagen och kom hem nyss. Först var vi på stan en stund och sen åkte vi till Sveden på föreläsning. Det var en jätte intressant föreläsning! Marina hette hon som föreläste, hon är dietist och idrottspedagog. Hon pratade om hur man ska äta för att må bra, gick igenom fett, kolhydrater, fibrer och sånt. Jag tycker att sånt är jätte intressant, om jag inte kommer jobba med hästar när jag blir äldre så vill jag ha hennes jobb. När man går igenom kost så inser man verkligen hur viktigt det är att äta bra för att må bra! Marina är ju inblandad i Team Leksands så vi fick bla provsmaka nya bröd och dom lottade ut schabrak och tränningsdvd. Kul att jag och Inez kommer få samma föreläsning igen om några veckor men då med Utvecklingsteam Dalarna.

Klicka här för att komma till Marinas blogg




Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

SV; Ja, det var de nog! Benny har ett blått sånt också! :-)

2011-04-27 @ 11:26:57
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0