Dagens ridpass

Jag och mamma åkte till ridhuset idag och tränade ca 1 timme! Skrittade fram i en kvart och sen travade jag igång honom lång och låg ungefär 10 minuter. Skrittjobbade honom sedan, tränade bla på halter och ryggning. Sen började jag travjobba honom och red igenom lite programdelar några gånger. Galoppen var superfin idag och mycket fina fattningar, särskillt från skritt. På slutet red jag igenom LA:1 och han kändes väldigt fin, dock blev han lite stark och lång i traven men galoppen skötte vi bra! Sedan travade jag av honom lång och låg på 8-volter och serpentiner som jag brukar. Mycket nöjd med dagens ridpass!

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN! Nu kan man börja rida i pikétröja igen, vilket vårtecken!

Två mobilbilder från ridhuset idag, synd att han stod så konstigt på den första:




Kommentarer
Postat av: Elin Berggren

sv; Tack! Tycker att det är lite roligt att jag är den enda som har en sån! :D

2011-04-12 @ 13:33:10
URL: http://elinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0